-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





22 juni 2009

It happened again

Knappt har ufot på min överläpp hunnit läka förrän det börjar sticka i läppen igen. Vad har jag gjort för ont? När jag vaknade imorse kände jag en välbekant brännande känsla på överläppen. Shit, tänkte jag.....inte nu igen...

Så det var bara att börja med Herstat igen. Jag har gått och smörjat hela dagen alltmedan två gigantiska ufon bosätter sig på min mun. Har det hjälpt nåt? Öh, nej!! På Apotekets hemsida läste jag att Herstat är ett naturläkemedel som hjälper mot lindriga munsår. Alltså ingenting för mig.



Vilken tur att jag även har en tub Anti i toalettskåpet. Har aldrig tyckt att den funkat, men efter att ha läst att den tillsammans med Vectavir och Zovirax innehåller ett virushämmande ämne så får jag ge den en chans till.

Nu ska skiten bort och jag ska införskaffa mig ett läppsyl med hög solskyddsfaktor för att förhindra fler invasioner i sommar.

1 kommentar:

  1. Testa munsårsplåstret Compeed nästa gång. Det är kanon. Det har funkat bäst för mig än alla dessa salvor.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck