-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





07 juni 2009

Söndagsbilder

Dagen började med smörgås och te i solen på altanen. Har äntligen hittat ett litet bord som passar perfekt mellan solstolarna. En blompall för 69 kr på Claes Ohlsson blev det....som hittat.

Eftermiddagens aktivitet började med mat på Vallegrillen. Inte nyttigaste maten i stan, men eftersom jag fick i mig ett antal glas vin för mycket igår så var det precis vad min kropp skrek efter. Noel var inte sen att haka på.

Jag och Noel avslutade dagen med att se de svenska damerna vinna över Montenegro med 24-17 i VM-kvalet. Returmatchen spelas nästa söndag och då bänkar vi oss framför tvn och håller tummarna för avancemang till VM i december.

1 kommentar:

  1. Det blev ju superbra med den pallen :)

    Du får vara nyfiken lite till, inget super allvarligt ;)
    Ja, onsdag eller torsdag. Det som passar dig bäst :)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck