-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





12 juni 2009

Skolavslutning

I år var det en ovanlig skolavslutning. Jag minns inte senast det var regn en dag som denna. Tycker synd om alla studenter som springer ut idag i sina fina vita kläder i hällregn. Hoppas det blir uppehåll längre fram idag.

Noel var stolt kille när han kom hem. Alla i klassen fick medalj efter avslutat läsår. Tänk, efter sommaren början han i tredje klass. Hjälp!! Kan någon vrida ner tempot litegrann. Jag tycker att det går aning för fort.

Vi firade med princesstårta.....och ja, tro det eller ej men den är Made by Sara. Lyckades med rosorna på första försöket. Vet inte om jag någonsin kan göra om bedriften eller om det mot alla odds smugit sig in en gnutta estetiskt dna i mina ådror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck