-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





21 juni 2009

Smygpremiär

Ikväll har Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser smygpremiär i Skövde. Jag och Nilla har bokat biljetter och ser fram emot kvällens föreställning.

Eftersom biljetterna ska hämtas ut lite tidigare passar vi på att ta en kvällsfika på favvofiket Rådhuset. En god macka med brie och salami och en stor kopp onyttig Latte Mint.

Just D, ni kanske är nyfikna på vår midsommarafton. Tyvärr glömde jag kvar kameran i Karlstad så några bilder kommer jag inte att lägga upp. Kanske är tur det förresten. Vädrets makter var med oss nästan hela kvällen. Det kom en regnskur när vi åt mat på kvällen, men som tur var satt vi under tak. Ni vet hur det är när man har otur med den där sista flaskan vin. Jag hade precis sån otur på midsommar. Det gick hur bra som helst hela kvällen och jag drack både vitt vin och snaps. Hade med mig min favoritcava René Barbrier. Men den måste innehållit dåligt vin, för det var värst vad dålig jag blev....hmmm. Somnade vid 03.30 efter att ha hälsat på Ulrik en sväng och gick inte upp förrän klockan var 10.30. Behöver jag säga att det var Tobias som fick köra hem. Nu dröjer det innan det kommer något starkare än coca cola i min kropp. Varför lär man sig aldrig att det är varannan vatten som gäller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck