-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





03 juni 2009

Koma-varning

Idag har jag gått runt i ett töcken hela dagen. Gick miste om några viktiga timmars sömn inatt. Alvin vaknade vid 00.30 och väckte mig. Han behövde gå och kissa. Jag kände på honom att han var glödhet....shit feber....Synd att Tobias är hemma, annars hade jag ju kunnat vabba. Efter toa-besöket hade Alvin sjukt svårt att komma till ro. Halsen gjorde ont, Blixtensagan var avstängd, det var för varmt under täcket och för kallt utan. Tror klockan var 04 innan vi äntligen somnade. Gött, en hel timmes sömn väntade innan väckarklockan ringde.
Tur att jag har snälla arbetskamrater som lät mig vara ifred idag med min ljudbok. Jag var inte upplagd för några djupare konversationer.
Efter jobbet stupade jag i säng och halvsov tills det var dags för kvällsmat. Hoppas på fler timmars sömn inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck