-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





09 juni 2009

Sjuk

I söndags vaknade jag upp med världens halsont. Jag trodde att det hörde ihop med de många glas vin jag fick i mig kvällen före....men icke sa Nicke. Igår hade jag fortfarande ont i halsen och kände mig lite småfrusen. Inatt har jag sovit med flanellpyjamas på under både täcke och filt. Halsen gör fortfarande ont och huvudet känns som om det vore fyllt av kletigt tuggummi. Stannar i sängen idag och hoppas kunna vara fit for fight imorgon igen. Jag har laddat upp med varmt te och en bra film. Datorn fick följa med in i sovrummet och ska agera dvd några timmar framöver. Ska se filmen Juno. Har hört mycket gott om den så nu hoppas jag att den är så bra som folk säger.

Krya på mig nu!!



1 kommentar:

  1. krya på dig vännen! peppar peppar nu har vi hållt oss friska i flera veckor =)
    kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck