-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





18 januari 2010

Det är nära nu.

Som den sanna handbollsvän jag är går jag runt här hemma som ett barn kvällen innan julafton. Imorgon drar handbolls-EM igång. Kl 20 spelar Sverige mot Slovenien och jag kommer sitta som klistrad framför tvn. Egentligen skulle jag behöva sova några timmar på kvällen, då jag jobbar natt i 2 veckor nu. Men valet mellan sömn och sport på tv är enkelt. Sova kan jag göra när jag blir gammal.

Ikväll har jag laddat inför morgondagens drabbning genom att titta på den nervkittlande finalen mellan Sverige och Tysklad i hemma-EM 2002. Lite extra krydda blev det med Ljubomir Vranjes, Magnus Wislander, Staffan Olsson och Bengt Johansson som kommentatorer.
Matchen kan ni se HÄR.

Till alla er som tänkt ringa mig imorgon....låt bli det efter 20.00 :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck