-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





10 januari 2010

Resa till solen

Jag är nöjd över all snö vi har, MEN nu får det ändå vara bra. Nu längtar jag efter sol, värme och kanske ett dopp i det blå.

Sitter och sneglar på en resa till varmare land efter sommaren. Just nu är vi (eller kanske bara jag) inne på en tripp till Sunwing Resort & Spa i Side, Turkiet. Men man vet aldrig.

För 2 år sen var vi på Sunwing Resort Makrigialos, Kreta och det är något jag verkligen kan rekommendera.

Efterlyser tips på era smultronställen.

1 kommentar:

  1. Hej Sara!

    Vi (jag och 7 tjejer till :) var i Sharm El Shejk (Egypten) för exakt 1 år sedan.
    Resan var en vecka, all inclusiv, på Savita hotell.
    Allt var toppen förutom ryssarna som bodde på hotellet (99 % av hotellets gäster var ryssar) – störiga, oförskämda, förstörde för dem andra för att dem handlade utan att pruta som man brukar/måste göra.
    Havet var underbart – dock inga sandstränder! Så många vackra fiskar har jag aldrig sett förutom i Akvariet på Malmöhus museet.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck