-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





19 januari 2010

Tycker-lite-synd-om-mig-själv-kväll


Det här skulle kunna vara jag. Jag känner mig precis så här.
Somnade ganska snabbt när jag kom hem imorse och sov utan avbrott tills klockan väckte mig 13.15. Noel skulle vaccineras med grisspruta nr 2 idag och jag var tvungen att vara med, så det var bara att gå upp. Typiskt när jag för en gångs skull kunde sova utan att vakna flera gånger. Har lyckats få till åtminstonde en timmas sömn ikväll innan handbollen drog igång. (Sverige förlorade by the way efter en kass andra halvlek :-( )Det kommer att bli en tuff natt. Halsen är tjock och näsan rinner mellan nysningarna. Bara att plugga in en ljudbok i öronen och köra. Imorgon kan jag åka hem och sova utan en massa måsten. Längtar redan.

3 kommentarer:

  1. Synd om dig. Hoppas det bara är en liten förkylnng. Skulle du bli däckad och behöver vila kan jag ta den lille fredag-lördag. Noel sköter sig väl själv.
    Ska testa fiskgrytan nedan.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken, men vi är ju två som kan ta hand om barn i vår familj ;-)

    SvaraRadera
  3. krya på dig!! ooo vad sur jag blir när dom förlorar men nya tag ikväll.. ;) kramar!

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck