-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





07 februari 2010

Besök i Västerås

Nu har jag och Alvin äntligen kommit hem efter ett härligt dygn i Västerås. Blev faktiskt aningen förvånad när vi kom in till Resecentrum igår morse och såg att tåget skulle avgå på utsatt tid. Det är ju trots allt kallt och en massa snö ute. Idag var dock ordningen återställd hos SJ. Tåget som skulle avgå från Västerås kl 14.09 inkom till stationen 14.30 och när vi äntligen rullade in i Skövde var vi 45 min sena.

Vi har haft det hur bra som helst i helgen. Shopping stod på schemat både igår och idag. Jag fyndade en snygg blå luvtröja till Noel på JC för endast 89 :-. Rena vrakpriset. :-) Idag lyckades jag hitta en snygg svart väska till mig på New Yorker nere i centrum. Jag har länge sneglat på väskor, men inte hittat någon som fallit mig i smaken. Nu är våren räddad. Hittade ett par snygga låga boots också som var nedsänkta till det löjligt låga priset 90:-. Blev lite sur när de inte hade svarta i min storlek. Hade ingen lust att köpa mörkgröna bara för att.....

På lördagskvällen satte vi oss tillrätta i soffan för att se första deltävlingen av melodifestivalen. Ja, vad ska man säga? Ingen var väl direkt superbra, men Olas låt fastnade jag lite extra för. Men om det är någon vinnarlåt vet jag inte. Salem al Fakir har jag aldrig gillat och hans låt hade gärna fått ge plats åt Lindag Pritchard istället. Detta skriver jag med på egen risk. Det är mycket möjligt att det kommer att resultera i ett hav av hatmail då de flesta verkar tycka att han är hur bra som helst den där Salem. Dolph gjorde ett svagt intryck på mig och likaså Christine Meltzer. Tycker att det hade varit bättre att Måns Zelmerlöw hade varit ensam programledare.

Nedan agerar Alvin mer än gärna fotomodell åt Jenny när hon testade sin nya kamera.





1 kommentar:

  1. Duuu, vilken härlig helg ni verkar ha haft!
    Synd att vi inte se imorgon på jobbet. Men jag ska lösa det ;)

    Sen gick det inte att flytta bloggen :( Antingen att jag fick publicera dom igen eller låta dom vara... HEMSKT!!!

    Puss darling!

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck