-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





13 februari 2010

En påminnelse

Detta inlägg är en påminnelse till mig själv om hur otroligt söta och snälla mina barn är. De dagar när det vuxit ut horn i pannan och man skönjer en liten svans i rumpan på dem kan jag gå tillbaka och påminnas om hur härliga de är...egentligen...

(Noel 2 ½ år)

Noel är i den åldern då han inte alltid är så frikostig med kramar och söta ord till sin mamma. Det är för det mesta sura miner, men ibland kryper han upp tätt intill och ger mig en sån där härlig kram och en kärleksförklaring som bara mammor får. <3

(Alvin 7 mån)

Alvin har kommit på att han är kär. Undrar om han vet vad "kär" betyder. Iallafall så talade han om häromdan att han är kär....i mig.... När han lägger huvudet lite på sned och säger -Jag är kär i dig mamma, då smälter mitt modershjärta. <3

1 kommentar:

  1. Julia hon fortsätter att kämpa för Alvins hjärta. Hon talade om idag igen att hon hade drömt att hon var kär i honom. :-)

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck