-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





12 februari 2010

TÄVLING!!!

Nu är det dags för tävling igen.



Jag anordnar den här tävlingen tillsammans med Kelda för att fira deras nya iPhone-applikation "Kelda 15-minutersrecept" med totalt 100 nya recept. Har du en iPhone kan du ladda ner applikationen gratis i AppStore. Om du inte har någon iPhone så kan du enkelt ta del av recepten HÄR.Du kan vinna:
1 pris Värdecheck på 100 kr på Keldas soppsortiment.
2-3 pris Badlakan

För att vara med i tävlingen lämnar du bara en kommentar till inlägget. Har du en egen blogg kan du enkelt skaffa dig dubbla vinstchanser genom att länka till inlägget i din blogg. Du får givetvis använda dig av bilderna. Har du ingen blogg lämnar du bara din mailadress tillsammans med kommentaren så att jag lätt kan kontakta dig om du vinner.

Tävlingen pågår t o m 21 februari1
LYCKA TILL!!

10 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar.
    Sonia
    sonia_48@spray.se

    SvaraRadera
  2. Kelda har många bra saker i sitt sortiment. :-)

    liselott.eng@bredband.net

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med och tävla, har tyvärr ingen blogg så jag kan inte länka :-(

    nannaeatlive.se

    SvaraRadera
  4. Mmmm kelda är gott till mycket!
    ingereklov@yahoo.se

    SvaraRadera
  5. När man på Arena-badet vill släppa loss,
    är badlakan ett måste förstås :-)

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med.

    Baskim Zeciri
    baskim.zeciri@vgregion.se

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med!

    anneng41(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  8. jag vill oxå tävla!!!!!

    //Jenny

    timon_b2@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. När en trött mamma snavat över köksgolvets lego – orkar hon bara värma något färdigt och vara ego!
    Presentkort från Kelda vore en given succé –
    legot glöms snabbt och jag börjar le!
    I segerns extas skulle jag raskt fixa ett hejdundrande soppkalas!

    Mvh Emma
    emmafortuna@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Vore toppen med en Keldacheck lagom till sportlovet! Den är perfekt som utflyktsmat. Bara värma, hälla i termos och sen packa ner goda smörgåsar till. Värmande och gott!

    Hälsar Andreas
    andreaseklof74@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck