-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





10 februari 2010

Solsemestern är bokad

Efter lite velande fram och tillbaka blev det tillslut bestämt att årets solsemester kommer att gå till Sousse i Tunisien. Vi åker dit den 11 september för en veckas sol och bad (ja, jag vet att det är helt fel datum att flyga på. Återstår att se om vi kommer fram). Från början hade vi siktat in oss på Turkiet, men min svägerska Angelica övertygade oss om att åka med dem istället.

Vi kommer att bo på det 4-stjärniga Blue Star Marhaba Royal Salem Beach.

Jag längtar redan....

3 kommentarer:

  1. Men viii dååå? ;D
    Glömde du av oss?! ;)

    SvaraRadera
  2. hur var tunisien? hur var hotellet ? vi ska dit 9 oktober. Några bra tips att dela med er av ?

    SvaraRadera
  3. Tunisien var helt ok. Hotellet var jättemysigt. Sen är tunisierna kanske inte det mest serviceinriktade folket. Lite laid back. De är heller inte så sugna på att pruta. Bor ni på samma hotell som vi så kan jag rekommendera en shoppingtur på Palms center strax bortanför hotellet. De har fasta priser men mycket bättre än en shoppingtur till Port el Kantaoui där det bara finns fotbollströjor, väskor och inhemska kläder.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck