-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





05 april 2009

De kallar mig sportnörd


Mina vänner kallar mig sportnörd av värsta sorten. Abonnerar på fjärrkontrollen när det är VM och OS på TVn. Nu har ju SM-finalerna i hockey dragit igång. Där kan jag erkänna att jag inte gråter om jag skulle missa att se en match. Men idag bänkade jag mig och såg nästan hela matchen mellan HV71 och Färjestad. Jublade när det stod klart att FBK vunnit och nu leder med 2-1 i matcher. Ser fram emot ett avgörande i Karlstad när de nu har två matcher på raken på hemmaplan.



2 kommentarer:

  1. TJOOHOOO FBK FBK FBK FBK...heja Färjestaaaaa..*skrål*

    SvaraRadera
  2. Jag tror bestämt att vi sett samma möbler på Maxi! Synd bara att man inte är gjord av pengar!
    Angående hockeyn så känner jag att jag hellre tittar på A-ekonomi än dessa matcher haha!

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck