-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





28 april 2009

Jag räknar ner

På fredag är det dags. Då åker jag, mamma och Mariah till Ullared och shoppar loss i alla kvinnors paradis. Ni vet hur det kändes när man var liten och väntade på jultomten. Exakt den känslan har jag pirrandes i magen. Visst är det härligt? Tror att det finns fler som jag där ute. Jag har tänkt att handla en massa sommarkläder till barnen. Det skadar ju inte om jag hittar en del till mig också. Det finns inte så mkt som sitter snyggt efter min viktnedgång.
Den obligatoriska listan börjar ta form, om än bara i mitt huvud. Ska sätta mig imorgon och skriva ner lite. Ta mått på barnen och så. Hade det varit för några år sen så hade jag haft en kilometerlång lista färdigskriven för flera veckor sedan.

3 kommentarer:

  1. Att du orkar! Jag tror inte att jag varit på Ullared en enda gång sedan vi fick barnen... Jag tycker att det är alldeles för mycket folk och grejor. Har dock hört talas om att det finns fik nuförtiden, det är ju positivt i alla fall. Nej, det är lite för hysteriskt för mig... Det jag behöver finns på Maxi!
    Ha det så roligt på fredag/ Sofie

    SvaraRadera
  2. Vilket sammanträffande! vi ska också dit en snabbis/ Kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en riktigt fin Valborg!

    På www.kronjuveler.se finns handgjorda
    unika smycken med prinsess-tema..:-)

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck