-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





23 april 2009

Nu e d helg!!!



Äntligen är det helg. Jag är väl medveten om att det BARA är torsdag. Jag är ledig imorgon. Vi ska åka till Västerås....utan barn. Ska åka till Erik och Jenny och gå på Big Comedy Stand up-show. Det ska bli så kul. Efteråt blir det grillning hemma i Tillberga. Det var planerat en tur på restaurang men eftersom vädret skall bestå av sol, sol och åter sol så har vi bestämt oss för att sitta på altanen och mysa. Antagligen slinker det ner både ett och två glas vin också. Härligt med sovmorgon på lördag. Det är ont om dem.


En liten uppdatering från Tobias. Imorgon förmiddag ska han besöka sin handledare på Arbetsförmedlingen. De kan antagligen ställa upp med praktiklön under utbildningen. Det ser ljust ut. Imorgon eftermiddag vet vi mer.

1 kommentar:

  1. hääärligt! det ska ju bli underbart väder på lördag =) kanske får ta mig ett glas vin jag med :) kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck