-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





22 april 2009

Dove Summer Glow


Tänkte tipsa om en otroligt bra bus-lotion. Passar perfekt när temperaturen stiger ute och man är så där "härligt" vinterblek. Hur många ggr har man inte försökt sig på att smörja in sig med brun-utan-sol. Man smörjer och smörjer tills man tycker att det är jämnt. När det torkat så har man ju likt förbannat fula ränder överallt. Dove Summer Glow ger inte supermycket färg direkt, men heller inga ränder. Jag får en lätt solbränna efter två appliceringar. Man känner sig så mycket fräschare. Den finns i två nyanser, för ljus och för mörk hy. Jag brukar köra på den mörkare nyansen.



2 kommentarer:

  1. haha... fistips om du frågar mig :-) När jag smörjer denna på min kropp sker en kemisk reaktion som gör att jag luktar SKIT...hahaha.. det låter konstigt men är sant!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Just nu kostar den 39 kr på Åhlens. Lukten var mycket värre tidigare. Med den nya formulan så luktar det inte alls.
    Sonia

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck