-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





19 april 2009

Superseg söndag

Idag händer inte mycket i Sara Bäckströms liv.
Gårdagen tog en oväntad men trevlig vändning när Evelina och Gurra kom på fika på eftermiddagen. Helt plötsligt hade vi bestämt oss för att grilla senare på kvällen. Grillkvällen slutade inte förrän 03.30 i natt när vi gav upp och gick till sängs. Då hade det slunkit ner både ett och två och tre glas vin...eller något fler... Somnade snabbt med taket snurrandes ovanför mitt huvud. Kl 06.00 väckte Alvin mig och strax därefter kom Noel upp. Det var den sömnen det.
Tobias har åkt till Knistad med sin pappa för att genomlida en runda golf. Vem vet vad en överdos frisk luft kan göra för baksmällan. Noel har en kompis på besök och jag har dammsugit lite försiktigt och kollat in senaste avsnittet av Prison Break.
Har tänkt ta en sväng till Grevagården i eftermiddag för att kolla in Mariahs nya lägenhet, men jag håller på att samla mig för denna kraftansträngning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck