-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





04 april 2009

Tjejkväll

Igårkväll var jag på tjejkväll hos Frida. Glömde kameran och korten med mobilen blev allt annat än bra...typiskt...

Förr så betydde tjejträff att man satt och drack vin och skvallrade till långt in på natten. Men nu är det lite annorlunda. Vi brukar bryta upp lite tidigare. När klockan slår midnatt så har vi redan brutit upp och alla åkt hem. För närvarande så ser läget ut så här: av 7 tjejer så är en höggravid med tvillingar (ska ha i maj), en är lite mindre gravid med en bebis (ska ha i juli) och 2 ammar. Det betyder att av 7 tjejer så är det bara 3 som kan dricka vin men igår var det bara jag som lyxade till det lite med bubbel. Det märktes att det var längesen för efter 3 glas var jag rejält snurrig men på ett skönt sätt.

Efter sommaren har vi bestämt att träffas en dag tillsammans med alla barnen. Då har vi tillsammans producerat 17 barn där Noel är äldst med sina 8,5 år.

Idag åker vi till Västerås för att fira Jenny som fyllde 30 år i torsdags. Då lovar jag att ta med mig den riktiga kameran.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att träffas med alla barn! Det är ju en hel barngrupp ni har... Passa på medans vädret fortfarande är ok så ni kan va ute haha!
    Ha det så kul i västerås /Sofie

    SvaraRadera
  2. Mysigt :)
    Vilka är det som är gravida? :D
    Kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck