-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





28 mars 2009

Ännu en superduperdag

Idag har jag gjort ett besök på Village. Jag kom ut ur affären med ett så sött kakfat i glas. Tack Ulf och Nilla för presentkortet. Kakfatet står nu på diskbänken och på det har jag lagt kardemummaskorpor.

Har haft lite kalas på eftermiddagen. Bjöd på smörgåstårta och kladdkaka. Gissa om jag fick vad jag önskat mig?? Japp, det fick jag. Jag tror nog att jag skulle vilja fylla år minst en gång i månaden om det inte betydde att jag åldrades fortare.

Jag fick en så snygg regnmätare av märket Eva Solo...såklart.... Den fick jag av Tobias föräldrar och syskon. Tack så jättejättemycket.

Mamma fick jag ju en ny kökslampa av i tisdags, men hon kom ändå smygandes med ett presentkort från MQ på 500 kr. Kan tänka mig att ta en tur dit redan imorgon.


Pappa och Irene hade köpt de här fina salladsbesticken. Också de från Eva Solo.

Min familj undrar om jag inte börjar bli lite smått fanatisk. Är jag det??



1 kommentar:

  1. fina presenter....roligt när man får det man önskat sig. kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck