-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





12 mars 2009

Shopping


Har varit på Me&I-träff hemma hos Bea. Alvins enda krav var att han skulle få en ny "fotbollsjacka". Det fick han. Jag beställde också den bruna t-shirten med grävskopor på till honom. Snyggt att matcha ihop med svettisjackan. Alvin var dock lite besviken på att han inte fick ta med sig SIN fotbollsjacka hem direkt.

Imorgon åker vi till Lager 157. Det är dags för Noel att fylla på klädförrådet. Jag ska njuta av den sista lediga fredagen imorgon. Nästa vecka är det fullvecka som gäller igen.

3 kommentarer:

  1. Vad kul, vill oxå åka dit. Hoppas du hittar massor.
    Har läst bloggen om sabinas kamp- fy vad hemskt, jag grät grät grät.....
    Vilken tjej!
    kram

    SvaraRadera
  2. FINA KLÄDER.... Alvin kommer bli en riktig snygging :-) Kul att shoppa till barnen. Jag ska ge mig ut här snart och shoppa lite vårgarderob till båda barnen. Tyra har vuxit ur alla sina kläder nu, läskigt va fort det gick. Judith tänkte jag skulle få en snygg skinnjacka (om hon vill ha) :-)

    Puss

    SvaraRadera
  3. gick in på den sidan, de va billigt, har du beställt därifrån så du vet att de funkar? verkade ju inte vara någon stor sida.. ha en bra helg! kramar

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck