-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





15 mars 2009

Kalas- och abstinensdag


Idag är en typiskt söndag. Dvs händelsefattig och tråkig.

Noel har dock varit på kalas hos Alexandra och Isabelle i hans klass. Tror att tjejerna blev nöjda med sina nya tröjor de fick i present. Vilken tjej blir inte nöjd över nya kläder??


För övrigt kämpar jag med ett sjuhelsikes godis-sug idag. Faktiskt första gången sen jag höll upp med godiset i slutet av januari som jag känner ett riktigt sug. Jag står emot...än så länge. Snörar på mig skorna sen och går en sväng så hoppas jag att suget är borta när jag kommer hem. Sluta snusa är en baggis jämfört med det här.

2 kommentarer:

  1. ajaj..lyckliga dig som står emot godiset... själv har jag frossat i allt smågodis i världen...skyller på schlagern.. :-( Själv har jag suttit och njutit i den underbara vårsolen och pluggat...hoppas på att det ska bli tillräckligt varmt så snön äntligen ska smältta bort...vi hjälpte våren lite på vägen genom att skotta fram vår altan idag :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! skam den som ger sig/ kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck