-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





03 mars 2009

Fyndshopping

Slank in en sväng på MQ idag efter jobbet. Skulle bara till Game och köpa en Wii-kontroll till Noel, men jag kunde inte låta bli att slinka in en snabbis och kika lite. Kom ut ur affären med världens megafynd.


Skitsnygga jeans från 365 Sunshine för BARA 100 kr (ord. pris 499:-)


En snygg lite längre kofta, också den från 365 Sunshine, för endast 74 kr (ord. pris 499:-)


Den man som säger att man inte sparar pengar genom att handla på REA har bevisligen fel fel fel. Själv har jag och många kvinnor med mig levt efter den tesen i all evighet.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är suveränt om man hittar saker på REA. Det är ju lite skillnad, du köper jeans för 100 kr och jag köper kosttillskott för 850!!! Jag kunde fått 8 par jeans för dom pengarna, nu känns det plötsligt väldigt dyrt... Nej, blir man pigg och bra i magen så är det värt varenda krona!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck