-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





26 mars 2009

Snålblåst och Flux


Trots att det är svinkallt ute så tog vi oss i kragen och gick ut en stund när jag kom hem. Alvin ville promt cykla, men det gick snabbt över. Sen var det lekparken och gungorna som hägrade. Där stod jag som den goda mamma jag är och putte på för glatta livet och låtsades som om jag hade hur kul som helst....trots att jag frös som satan och helst ville in och dricka en kopp varmt te.




I brevlådan låg ett paket med de här flaskorna Flux idag. Jag har gått med i något som heter Buzzador. Genom dem får man erbjudanden om att testa på olika saker, både produkter och tjänster. Sen skriver man en rapport om vad man tycker. Den här gången blev det Flux, men jag hoppas på fler och roligare erbjudanden längre fram.

De små flaskorna ska jag lämna till vänner och bekanta som vill testa.



4 kommentarer:

  1. Å lämna till mig =) hihi..

    kramen

    SvaraRadera
  2. Jag använder Flux dagligen och ska precis gå och köpa en ny flaska. Vilken tur för mig att jag slipper detta denna gång.
    Vi ses imorgon
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Du är en bra mamma du!! =)

    SvaraRadera
  4. Nähe? vad smidigt, då kan man ju få prova på en massa roliga saker :)
    Spännande!

    kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck