-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





08 mars 2009

En riktig söndags-söndag


Exakt HUR gick det här till?


Jag förstår inte riktigt hur Caroline af Ugglas kunde gå till final. Hittills har jag inte träffat någon som tycker att hennes låt är bra, men uppenbarligen får hon en massa röster. Vilka är det som inte vågar erkänna att de röstar på henne?

Idag har vi en riktig söndag här hemma. Jag har varit iväg en sväng på förmiddagen och tittat på grannpojken, Martin, som fick vara med och spela handbollsmatch med de killarna som är ett år äldre. Han var jätteduktig. Noel ligger hemma med feber och dunderförkylning. Ingen handboll för honom idag. Alvin är också superförkyld, men klarar sig undan utan feber....än så länge. Utanför vräker blötsnön ner så jag skippar promenaden idag. Vägde mig igår och nu är det bara 3,9 kg kvar. -0,4 kg senaste veckan. Sakta men säkert går det neråt. Kul att det funkar att gå ner i vikt utan en massa konstiga dieter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck