-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





14 mars 2009

Fullspäckad lördag

Idag har det varit fullt upp. Noel har haft handbollsträning. Barnens kusin Patricia fyllde 13 år igår så idag var det kalas. Sedan snabbt hem och fixa iordning maten inför kvällen. Svärföräldrarna tittade förbi och blev bjudna på Räklåda (som förövrigt bara fick ett nja i betyg av mig). Kl 20 bänkade vi oss framför tv:n för att se en helfestlig final av Melodifestivalen. Tror att nästan alla fick 12:or av de olika jurygrupperna. När sen folkets röster redovisades stämde ingenting. Knasigt men otroligt skönt att vi slipper skicka "Snälla snälla" till Moskva. Tror att jag hade fått emigrera till ett annat land för att undslippa skammen då. Jag höll dock mina tummar lite extra för Alcazar "Stay the night", men det sket ju sig. Vi får väl se vad Malena Ernman kan göra i maj.



En nöjd nybliven 13-åring






Grattis Malena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck