-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





24 mars 2009

Lyckad födelsedag


Nu har Ulf och Nilla varit här. Jag fick ett presentkort från Village (me like). Nilla hade beslutsångest i affären så hon kunde inte välja mellan alla saker. Känner igen den känslan. Ändå vet jag redan vad jag ska köpa. Har hittat ett kakfat i glas med kupa som det står Sara på. Det ska inhandlas snarast.

Sen dök mamsen upp med present. En ny kökslampa som givetvis fanns med på önskelistan. 365+ Brasa från Ikea. Tobias har lovat att den ska sitta på plats när jag kommer hem imorgon.


Kan man ha en mer lyckad födelsedag? Tror inte det.......och psst...tårtan var kanongod. Imorgon får det bli en megapromenad för att gå av sig den. Bara 2,7 kg kvar till målvikt.



2 kommentarer:

  1. GRATTIS!! :) låter som du haft en bra dag! kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis.....
    Förstår att du har haft en lyckad födelsedag.
    Många kramar anna lindberg

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck