-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





01 mars 2009

Flipp flopp

Om jag ska vara riktigt ärlig så gick jag faktiskt och la mig så jag missade helt vilka som gick till final och andra chansen. Efter att ha uppdaterat mig lite nu på morgonen tycker jag att det är otroligt kul att Malena Ernman gick direkt till final.

Veckans flipp och flopp blev dessa.

Veckans flipp:


Star Pilots. Älskade låten. Nostalgi-varning till tusen. Den är lik något som jag inte kan sätta fingret på. Det gör inget om de skippar solglasögonen till finalen iofs.

Veckans flopp:


Thorleifs...oh my God. Det är ju bara pinsamt.
Ingela Pling Forsman får en liten bonusflopp. Nu får hon börja skriva några andra typer av låtar. Har man hört en har man hört alla.

1 kommentar:

  1. GRATTIS!! Du vann tävlingen i min blogg i samarbete med Kalaspinglan! =D

    Mailar dig inom kort o så har jag länkat till dig i ett inlägg hos mig nu..Hoppas det är ok =)

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck