-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





21 mars 2009

En riktig familjelördag



Jag och Alvin har varit på bio och sett "Pettson och Findus - Glömligheter" idag. En liten popcorn räckte precis 1 h 10 min, vilket var perfekt för filmen var 1 h 12 min. Alvin satt stilla hela filmen. Duktiga kille. Samtidigt var Tobias och Noel på "Kenny Starfighter". Den får betyg 4 där max är 5 av Noel. Sevärd för en 8-åring med andra ord. Varken Tobias eller Noel fastnade dock på några kort.



Innan bion var jag inne på Duka och hämtade mina termomuggar från Eva Solo som jag beställt. Vi invigde dem med te när vi kom hem. Super att dricka ur och såååå snygga. Min käre make är dock inte riktigt lika uppspelt som jag. Varför inte?

Nu bänkar vi oss strax framför tvn och tittar på premiären av Robinson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck