-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





27 mars 2009

Spontanshopping


Idag när jag var på KSS så råkade jag trilla in i butiken de har vid Pressbyrån. Skulle "bara" titta en snabbis. Gick väl sådär skulle jag säga. Kom ut med en diskmedelspump från Cult Design. Behöver jag den....egentligen...nja tveksamt. Är den snygg.....ABSOLUT! Iallafall står den nu på diskbänken och bara är så snygg.

Noel har gått iväg på skoldisco. Kommer ni ihåg hur viktigt det var med de där discona? Man piffade till sig lite extra och tog på den finaste kjolen och funderade på vem man skulle dansa med i danstävlingen. Hmm, tror inte Noels tankar upptas av vem han ska dansa med. Han var mest bekymrad över att han bara skulle ha 35 kr kvar att handla godis för när entrén var betald. Stackars gossebarn. *ler*



1 kommentar:

  1. ja det var tider det.........;)
    jag gillar verkligen cult, har själv en sådan fast vit.
    kram anna

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck