-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





24 mars 2009

Presentöppning på morgonen

Imorse lyckades jag med bedriften att försova mig...på min födelsedag. Jag hade hunnit till jobbet i tid om det inte var så att jag bara var tvungen att duscha först. Ringde och fick veta att det gick alldeles utmärkt att flexa in först kl 08.00. Nu hade jag plötsligt all tid i världen. Vi passade på att äta frukost tillsammans hela familjen och sen skjutsade jag Noel till skolan.



Jag fick nya knivar och en knivmagnet av min älskade familj. Något som jag önskade mig. Det betyder att vi kan plocka bort det fula knivblocket från bänken....finally.


Noel hade skrivit världens sötaste kort. "Gratis från dem som elskar dig mest, Noel". Jag började storböla när jag läste det och var tvungen att förklara för Noel att jag grät för att jag var glad och inte för att jag var ledsen. Tycker att han borde ha vant sig vid sin gråtmilda moder.

Om en stund kommer Ulf och Nilla och äter tårta. Tobias och Alvin har knåpat ihop vad som ser ut att vara en superduper god tårta.







1 kommentar:

  1. Ett jättegrattis på födelsedagen!
    Önskar grannarna.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck